Daha genç olduğum ve daha kolay etkilendiğim yaşlarda, babamın bana verdiği bir öğüt, o gün bugündür hiç aklımdan çıkmaz. 'Birini eleştirmeye kalktığında' demişti, 'Herkesin seninle aynı imkânlarla dünyaya gelmemiş olduğunu aklına getir.'
Aşık olmuyorsan,
Dans edemiyorsan,
Şarkılar mırıldanamıyorsan,
Islık bile çalamıyorsan,
Arada sırada delilik yapamıyorsan,
Ne anlamı var ki aklı başında olmanın..