Dostoyevski

Dostoyevski
@Liberty_
I understand everything and this will kill me... "Dostoyevski"
Ortalama bir süre içinde yaşayıp daha sonra ölmek nasıl bir tuhaflık,nasıl bir kural,nasıl bir denge ! Öldükten sonra haber izleyememek,çay içememek,şiir dinleyememek,kitap okuyamamak,sevdiğin kızı öpememek,misafir ağırlayamamak,gezememek,oksijen alamamak,ağlayamamak,gülememek,arkadaşlarla buluşamamak, bir daha sevememek veya sevilmemek,şarkı söyleyemek... Çok adice ve adaletsiz ! Niye doğduk ki niye ölelim ? Doğan Irmak
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Doğa'yı mahvettiniz size verdiği nimetlere ihanet ettiniz intikam almaya geldim" Corona Virüs
Yalnızlığım benim sidikli kontesim, ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi...
Ölmek ne garip şey anne ! Artık duvarları kanatırcasına tırnağımla şaşkın, umutlu şiirler yazamayacağım,mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamayacağım,baba olamayacağım örneğin toprak olmak ne garip şey anne... AHMET KAYA
Şüphe tek gerçektir.