Ortalama bir süre içinde yaşayıp daha sonra ölmek nasıl bir tuhaflık,nasıl bir kural,nasıl bir denge ! Öldükten sonra haber izleyememek,çay içememek,şiir dinleyememek,kitap okuyamamak,sevdiğin kızı öpememek,misafir ağırlayamamak,gezememek,oksijen alamamak,ağlayamamak,gülememek,arkadaşlarla buluşamamak, bir daha sevememek veya sevilmemek,şarkı söyleyemek... Çok adice ve adaletsiz ! Niye doğduk ki niye ölelim ?
Doğan Irmak