...." Zevk aldığım tek şey okuldan sonra kaldığım satranç ve savaş isimli seveli dersti, satranç ve savaşla ilgili bir şeyler okuduktan sonra satranç oynuyorduk. O dersle ilgili en güzel şey de, hiç kimsenin konuşamamamla ilgilenmiyor oluşuydu. Aslında, konuşmayan insanlar genelde kabalıkla suçlanırlar. Fakat okurken yada satrançta ki hamlenizle ilgili düşünürken birinin sizinle konuşması, işte asıl kabalık buydu"