Yalnız benim olacak bir ruhum olacak.
Taştıkları zaman acılarımı boşaltabileceğim,
Haykırışlarım dayanılmaz olunca, içimde tuttuğum zaman beni boğacak duruma gelince haykırabileceğim bi yürek bulunacak sandım.
Ama bu fazlasıyla bencil olmak değil mi?