Artık hiçbir şeye sahip değiliz
Kuşu kafese kapattığımız zaman çok mutlu oluruz
Çocukları okula
Sevgiliyi eve
Kelimeleri kitaplara
Elimizi başkasının eline
Gözyaşlarımızı mendile
Umutlarımızı yarına…
Sonra da oturur ağlarız
Çünkü
Artık hiçbir şeye sahip değiliz.
Despot babam yüzünden "aile" kavramına alerjim vardı. Da yüz güzelliğine kapılmak yerine birikimine saygı duyacağım, hüzünbaz bir meleğe itirazım olamazdı.
Yeterli ve nitelikli kitap okumayan/ güzel ve görsel sanat izlemeyen/ iş ve kamu dünyasında patlak veren dev yolsuzluklara futbol maçında verilmeyen bir penaltı denli tepki göstermeyen/ ilgi ve birikimsizlik yüzünden ancak magazin dokulu dedikodu irdeleyen/ küflü diskotek ve tavernalarda eğlence niyetine feryat makamında müzikle göbek atan/seçim arifesinde sızmamışsa, ülkeyi kaosa sürükleyen kırk yıllık liderlere oy veresi güruhtan tedricen uzaklaştım.