Mesajı açma
Bu gece dünya çok kötü
Yazmak İçin pek zaman bulamıyorum
Ama yazar olduğuma
Kendimi kandırmak İçin epey zamanım var
Bu gece dünya çok kötü
Ve ben duvarı aşıp vatandan kaçan insanları seyrediyorum
Büyük bir vatandır bu
Ama kucağı herkese yetmiyor.
Biri kalbini annesinin göğüsüne gömmüş.. sonra gitmiş
Bir ağaç dalı büyümüş, çiçekleri olan
Ne zaman bir kuş gelip konsa
Göğüsünden kanlar akar
Hiçliğe giden yolu sular
Gidenlerin ayak izlerini silermiş
Yıldırım gibi parlayan rüya
Onlarla birlikte koşuyor
Hiçliğe
Annelerin kalplerine korku ve hasret tohumlarını serperek.
Mesajı açma
Kalbimi kelimelerin arasına sıkıştırdım
Kapattım zarfı.
Bu gece dünya çok kötü
Vatan herkese yetmiyor
Yeni bir hayat aramaya giden
Cennet.. cehennem..