Amara

Ne için yaşıyoruz~
Kadının rolünün küçümsendiği yerde ailenin dirlik ve düzeni bozuktur..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~Ne için yaşıyoruz~
Zorluklardan kaçmanın en kararlı ifadesi intihardır. Burada insan yaşamın zorlukları karşısında vazgeçmekte ve durumunu iyileştirme konusunda hiçbir şey yapamayacağına olan inancını ifade etmektedir

Amara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
2025 4. kitabı
Alfred Adler
8.1/10 · 698 okunma
Ana
"Çocukken herkesten korkardım, büyüdüm herkesten nefret etmeye başladım."
Ana
"Ne güzel gülüyorsun. Çok gülenlerin yüreğinde keskin bir acı saklıdır.”