"insanlar her şeyi hem kendileri hem de başkaları için zorlaştırıyorlar. Yine de, dedi, " bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama sonuçta orada ve aşılması gerekiyor.