Lilith

“Yalnızlık dediğimiz şey,aslında insanın kendiyle buluşmasıdır”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Biliyor musun; değiştiremeyeceğini anladığın şeyleri kabul ettiğinde savaşın bitiyor" 〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Kayboldum sanki,uzun zamandır çok baktım ama seyretmedim hiçbir şeyi.
İyi şeyler sonsuza kadar sürmez.Neyse ki kötü şeyler de.
Özgürlüğünüzün ne kadarını kullanabileceğinizi belirlemekte özgürsünüz.