Lilith

Reklam
"   Herkesin hayatında kötü şeyler oluyor, büyük ya da küçük, önemli ya da önemsiz kötü şeyler... Bununla beraber herkesin kötü yanları da var ;  alışkanlıkları zaafları, huyları.. Kimileri bunları hayatının arka bahçelerine gömüyor ve onları orada bırakıp dönüp ön bahçesini güzelleştiriyor, çabayı orayı güzel tutmaya harcıyor, ön bahçenin güzelleşmesi, gürleşmesi için uğraşıyor.     Kimilerinin ise ön bahçesi, arka bahçesi yok, bulduğunu bulduğu yere gömüyor. Hayatları içeri girilmeyecek kadar karanlık, kasvetli, dağınık, dikenli.. Bunlar kendilerine nefes alacak yer bırakmıyor... Sen, ben... Olan biten her şeyi arka bahçeye gömdük, hayatlarımız bu yüzden güzel. "  Dedimki ; Arka bahçede bizim... Ama ön bahçeye hamak kurarken  arka bahçeye arada bir uğruyoruz."  Dedi ki ; " Çok da iyi yapıyoruz."  Sonra bir bardak çay da bunun için söyledik... "
Edebiyat
Lilith isimli okura yanıt verildi
Lilith
Teşekkür ederim burcunaz☺☺
"   Herkesin hayatında kötü şeyler oluyor, büyük ya da küçük, önemli ya da önemsiz kötü şeyler... Bununla beraber herkesin kötü yanları da var ;  alışkanlıkları zaafları, huyları.. Kimileri bunları hayatının arka bahçelerine gömüyor ve onları orada bırakıp dönüp ön bahçesini güzelleştiriyor, çabayı orayı güzel tutmaya harcıyor, ön bahçenin güzelleşmesi, gürleşmesi için uğraşıyor.     Kimilerinin ise ön bahçesi, arka bahçesi yok, bulduğunu bulduğu yere gömüyor. Hayatları içeri girilmeyecek kadar karanlık, kasvetli, dağınık, dikenli.. Bunlar kendilerine nefes alacak yer bırakmıyor... Sen, ben... Olan biten her şeyi arka bahçeye gömdük, hayatlarımız bu yüzden güzel. "  Dedimki ; Arka bahçede bizim... Ama ön bahçeye hamak kurarken  arka bahçeye arada bir uğruyoruz."  Dedi ki ; " Çok da iyi yapıyoruz."  Sonra bir bardak çay da bunun için söyledik... "
Edebiyat
Lilith
Alıntı hangi kitaptan?