Insanlar ölümle tamamlanır.Yaşarken herkes eksiktir.Böcekler ve küçük kuşlar, hayatta oldukları ve hareket ettikleri sürece mükemmeldirler;ancak öldükleri anda sadece birer ceset olurlar.Ne tamamlanır ne eksilirler, sadece hiçliğe dönerler.İnsanlar içinse durum tam tersidir.Bu noktada, insanın öldükten sonra en insani haline dönüştüğü paradoksu da geçerli oluyor herhalde.
Benim böyle umarsızca yaşamamın sadece insanı rahatsız ettiğini ve tamamen anlamsız olduğunu düşününce daha da katlanılmaz geliyor.Senin gibi yetenekli biri anlar mı bilmiyorum ama dünyada "Benim yaşıyor olmam insanlara rahatsızlık veriyor.Ben lüzumsuz bir adamım ,"farkındalığı kadar acı veren bir düşünce yok.