Ahilleus kıpırdanıyor,vücudunun misk gibi tatlı kokusunu taşıyan hava da onunla birlikte hareket ediyor.İşte,kaybedeceğim şey bu,diye düşünüyorum.Bunu kaybetmektense kendimi öldürürüm,diye düşünüyorum.Ne kadar vaktimiz var?
Gerçekten de Akhilleus'u tanımayacağımı mı zannetmişti?Onu yalnızca dokunarak,yalnızca koklayarak bile tanırdım;kör olsam bile nefeslerinden,ayaklarının yere vuruşundan tanırdım.Ölmüş olsam bile,dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım onu.