Yazgı Ezel Bakıl

Yazgı Ezel Bakıl
@Lilserafim
Biz buna tecrübe diyoruz.
Ama sanki silinmez kazınır deriye Bu yaşadıklarımın izi tenimde gelir benimle
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir süre sonra anlayacaksın ki ; Allah seni kendi tercihlerine bıraksaydı boğulurdun.
Duygu ve Düşünce
Ölenin kaybeden, hayatta kalanın kazanan olması gerekmiyor muydu? Ben hayatta kalmış ama kaybetmiştim...
Fakirsen öyle:(
hayaldi yarını düşünmemek...
Müzik