LÜTFEN!!!!!!! Arkadaşlar lütfen geçmeyelim. !!!!!!!!
Bir his var içimde. Sanki her şey değişecek. En çok da ben...Eski benden hiçbir şey kalmayacak. Eski saflığım, umudum,hayattan beklentilerim son bulacak. Büyüyeceğim... Ama diğer herkes gibi değil. Hatalarımı, yanlış kararlarımı ve bir gün doğru yolu bulacağım hissiyle. Ama bunları bulmak mümkün değil. Hayat ne yazık ki önümüze her zaman aşılması daha da zor olan engeller koyuyor.
Sadece bir kısmımız engeller karşısında dik durabiliyor - onlara boyun eğmiyor-. Değişmek istiyormuyum? Yoksa eski benliğimin içinde hiçbir şeyden haberi olmadan yaşamak mı istiyorum? Veya sadece yalnız mı kalmak istiyorum? Bilmiyorum...Tek istediğim her şeyden soyutlanıp kafamı toplamak, sadece yalnız kalmak...
Yalnızlık tefekkürle birlikte ele alındığında ve insanı yönelttiği arayışla değerlendirildiğinde hakikatın algılanmasına ön ayak olabilir. Zira yalnızlık her şeyden çok insanın kendisiyle olan yüzleşmesidir. İnsan başkalarını kandırır ana sadece kendini kandıramaz. Kanmış gibi yapar veya kanmak ister. İşte bu yüzden çoğu insan yalnız kalmaktan korkar. Çünkü yalnız kaldığımız zaman gerçeklerin yüzümüze tokat gibi çarpmasından korkarız.
❓❔❓Kimler benimle aynı fikirde?❓❔❓