Jane eyre

Jane eyre
@Linakilic
Halbuki, birisi ona"yaşadığın sürece bu hep böyle olacak, sonuna kadar hep aynı şey "demiş olsaydı, o da kendine gelirdi. " olamaz " derdi," muhakkak farklı şeyler olagelmeli, öyle bir şey ki,' insan artık sonuna gelmiş olsam bile beklemeye değmiş' diyebilmeli.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Reklam
Hayata neden hep bir pencereden baktığımı bir anlasam...
Korkuyorum. Hayattan veya ölümden veya hiçlikten değil, hiç var olmamışım gibi o ışığı harcamış olmaktan korkuyorum.
Bir labirentte koşmaktan yoruldum. Şimdi çıkmaz bir sokaktayım ve söylenebilecek tek şey bu.
Ne güzel demiş :)
Başkalarının senin hakkında ne düşündükleri hayattaki en önemli şey değil der dururdu.