...ahlaksızlığın iğrenç soluğunun değdiği güzelliğe duyduğumuz acı kadar hiçbir şeye üzülmeyiz. Çirkinlik ahlaksızlıkla arkadaşlık yapabilir ama güzellik, o narin güzellik... O yalnızca masumiyet ve namusla birlikte anılabilir düşüncelerimizde.
Hayat dediğin de öyle değil midir? Acımasız... Talih alnımıza yazılmıştır. Bazen yıldızlarla ve burçlarla uğraşırız. Sonunda ne geçer elimize? Bir gölge. Ya da gölgeden de kötüsü, sefalet.