Dostoyevski ,bir delinin ruh halini anlattığıkitabını, deli'nin şu sözleriylebitiriyor:"Ben"diyor deli ,senin söylemek isteyiptesöyleyemediğin sözlerisöyledim. Yapmak isteyip de ,kendinituttuğun şeyleri yaptım. Sen akıllı olduğuniçin yavaş yavaş kendini öldürürken,ben hayatı dolu dolu yaşadım.
Sence ben deliyim! .......Ama bence sendebir ölüsün.Fyodor Dostoyevski
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Olur biter, geçer gider.Ama canımı yaka yaka yutkunduğumşeyler var.Olup bitmeyen, geçip gitmeyen.Zaman zaman yine uykususuzlukçekiyorum ama...Çok da takılmıyorum artık bu uykukonusuna,Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunuanladığımdan yana.....Cahit Sıtkı Tarancı
SEN ŞİMDİ BANA RENKLİ Mİ DİYORSUN?Doğduğumda Siyahtım.Büyürken Siyahtım.Güneşe çıktığımda Siyahtım.Hastayken Siyahtım....Öldüğümde hâlâ Siyahtım...Ve Sen Beyaz Çocuk....Doğduğunda Pembesin.Büyürken Beyazsın.Güneşe çıktığında Kırmızı.Üşüdüğünde Mor.Korktuğunda Sarı.Hastayken Yeşil.Öldüğünde de Grisin.Sen şimdi bana renkli mi diyorsun?