Aysu de

"Dostluğa az da olsa yeteneğim vardı, ama hiç dostum olmadı, ya beni hayal kırıklığına uğrattılar ya da dostluk kavramı, düşlerimin bir hatasıydı. Hep insanlardan uzak yaşadım, yalnızlığım arttıkça da kendimi daha iyi keşfettim."
Sayfa 393·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Mutsuzluğun farkında olmayan bunca insanın mutluluğu beni ürpertiyor."
Sayfa 385·Kitabı okudu
Edebiyat
"Dünya hiçbir şey hissetmeyenlere aittir."
Sayfa 374·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ölüm kurtuluştur, çünkü ölen insanın kimseye ihtiyacı kalmaz."
Sayfa 356·Kitabı okudu
Edebiyat