Tüketir insanlar iyi niyeti, samimiyeti ve bazende sevgiyi.. Umursamazlıklarıyla, tutarsızlıklarıyla, değer bilmemezlikleriyle!
Zamanla tekrar eden yanlışlar artık insanı dayanamayacak hale getiriyor ne yazık ki.
Haliyle insanız; Sabrımızda, ömrümüzde kısıtlı tıpkı kelebekler gibi..
Bir insana ne kadar çok anlam yüklersek; onun o değeri, kaldırma kuvvetide o kadar zor olur ve sonunda o değerin altında kalan biz oluruz. Çünkü bardağın kapasitesi bellidir fazlasını koyunca taşar.
Fazla anlam yükleyerek, fazla severek, fazla güvenerek yormayın kendinizi.. Nihayetinde ölçülü olmayı deneyin her zaman, sonradan acısı ölçüsüz oluyor zira..