Aşk,yalnız beraberliği özlemek değil,biraz da beraberliğin tadına varmaktır.Aynı zamanı yaşadığımıza göre,ayrı yerlerde
olmamızın bir faydası yok.Benden uzaklaşmakla bir şey
kazanamayacaksın.İstersen dünyanın öbür ucunda ol,elimi
uzatsam tutabilirim seni.Gel,yanacaksak beraber yanalım."