📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kur'an'ın bir hayat kitabı olduğunu ve hayatta olanları uyarmak için geldiğini Yasin suresi'nde Rabbimiz;
"Diri olanı uyarsın ve inkârcılar üzerine söz hak olsun diye indirilmiştir." (Yasin 36/70) buyurmaktadır.
Bu bilinç istikametinde onu okumalı, okutmalı, anlamalı ve hayatımıza yansıtmalıyız. Rabbimiz aklımızın ve anlayışımızın önündeki engelleri kaldırsın.
"Ölmüşlerimizin ardından okuyalım", elbette okuyalım. "Düğünde, dernekte, törende, okuyalım, güzel nağmesinden kulaklarımız istifade etsin" diye... Ancak Kur'an'ın indiriliş gayesi bunlardan hiçbiri değildir.
Günler sırtımızda ateşten gömlek
Acılar aş oldu haberin var mı?
Silindi kısmetten baharı görmek
Dört mevsim kış oldu haberin var mı?
Rahmet bulutları gitti gelmiyor
Yağan zam dolusu durmak bilmiyor Namuslu kitlenin yüzü gülmüyor
Saadet düş oldu haberin var mı?