Şair tutkulu ya da buruk olmaya zorlanıyordu, "kadınlardan nefret etmeyi seçmediyse" tabi; bu da genellikle onlar tarafından çekici bulunmamaktan kaynaklanıyordu.
Kadınlar, tüm bu yüzyıllar boyunca erkekler için, baktıklarında kendilerini normal boylarının iki katı olarak yansıtma sihrine ve görkemli gücüne sahip bir ayna görevi görmüştü.
Bir yıl içinde kadınlara dair yazılmış kaç kitap olduğuna dair fikriniz var mı? Kaçının erkekler tarafından yazıldığına dair bir fikriniz var mı? Evrende belki de en çok tartışılan canlı olduğunuzun bilincinde misiniz?