Linden

Linden
@Lordofmath
Hez Kirina Mîna ا
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki de Şeytan, yaratıcısına aşık olduğu için bu kadar kötüydü.
Felsefe
Linden
Şeytan kendisinin hep böyle bilinmesini ister çok büyük olasılıkla.👍🏻🙂
Gece Yarısı
Saatler gece yarısını geçince yalnızlığı ile baş başa kalıyor insan..
1000Kitap
Linden isimli okura yanıt verildi
Linden
Eyvallah 👍🏻
Gece Yarısı
Saatler gece yarısını geçince yalnızlığı ile baş başa kalıyor insan..
1000Kitap
Linden
En azından yalnızlığın var bende o bile yok😉
Öğretmenlerin imla kuralları konusunda bu kadar yetersiz olması doğacak çocuklarım icin beni tedirgin ediyor.
1000Kitap
Linden isimli okura yanıt verildi
Linden
"olması, doğacak" şeklinde yazılabilirdi belki de🙂