Linden

Linden
@Lordofmath
Hez Kirina Mîna ا
Reklam
Paylaşmak istedim.
Şuan okuduğum kitapta geldiğim yere kadar anladığım şeylerden bir tanesini paylaşmak istiyorum sizlerle. Allah bizleri her şeyden üstün yaratmış, tüm yarattığı varlıkların, Adem'e (İnsan'a, tüm insanlığa) secde etmesini emretmiş. Şeytan buna karşı gelmiş ve secde etmemiş isyan etmiş. Rabbimiz ise secde etmediği için onu katından kovmuş. Allah Ademe secde etmediği için kovmuş şeytanı. Yani Hz. Adem önderliğinde tüm insanlar için kovmuş. Bu yazıyı okuyan kişi, sen varya senin için, benim için, bizim için kovmuş şeytanı. Şimdi düşünüyorum Allah bizi alemlere üstün olarak göndermiş ve bizden O'na kulluk etmemizi beklemiş. Biz ise bizi Şeytana karşı koruyan Rabbimizi bırakıp, Rabbimizin bizim için kovduğu iblise uyuyoruz. Şimdi bizi Şeytana karşı koruyan Rabbimize mi itaat edicez, yoksa sırf sen, ben, biz yaratıldık diye Allah'a isyan eden şeytana mı? Kararını ver kardeşim. Rabbim hepimizi şeytanın şerrinden korusun. Rabbim hepimizi Kendisine layık kullar eylesin. Lâ: Sonsuzluk Hecesi
Din
Linden isimli okura yanıt verildi
Linden
Bu arada eğer şuan burdaysak şeytan ile beraber Hz Adem de kovulmuş sanırım
Paylaşmak istedim.
Şuan okuduğum kitapta geldiğim yere kadar anladığım şeylerden bir tanesini paylaşmak istiyorum sizlerle. Allah bizleri her şeyden üstün yaratmış, tüm yarattığı varlıkların, Adem'e (İnsan'a, tüm insanlığa) secde etmesini emretmiş. Şeytan buna karşı gelmiş ve secde etmemiş isyan etmiş. Rabbimiz ise secde etmediği için onu katından kovmuş. Allah Ademe secde etmediği için kovmuş şeytanı. Yani Hz. Adem önderliğinde tüm insanlar için kovmuş. Bu yazıyı okuyan kişi, sen varya senin için, benim için, bizim için kovmuş şeytanı. Şimdi düşünüyorum Allah bizi alemlere üstün olarak göndermiş ve bizden O'na kulluk etmemizi beklemiş. Biz ise bizi Şeytana karşı koruyan Rabbimizi bırakıp, Rabbimizin bizim için kovduğu iblise uyuyoruz. Şimdi bizi Şeytana karşı koruyan Rabbimize mi itaat edicez, yoksa sırf sen, ben, biz yaratıldık diye Allah'a isyan eden şeytana mı? Kararını ver kardeşim. Rabbim hepimizi şeytanın şerrinden korusun. Rabbim hepimizi Kendisine layık kullar eylesin. Lâ: Sonsuzluk Hecesi
Din
Linden
Amin 👍🏻
Belki de Şeytan, yaratıcısına aşık olduğu için bu kadar kötüydü.
Felsefe
Linden
Şeytan kendisinin hep böyle bilinmesini ister çok büyük olasılıkla.👍🏻🙂
Reklam