Okuduğum en güzel aşk kitaplarından biriydi. Okurken kendimi kadının yerine koydum ve beni cidden çok etkiledi, bu kadar çok sevip hatırlanmamak , görmezden gelinmek çok büyük hayal kırıklığı.. karşılıksız aşk ve sevgi anlatılmış çok beğendim.
"Fakat benim için sen kimsin ki? Beni hiç ama hiç tanımayan, suyun yanından geçer gibi benim yanımdan gelip geçen, bir taşın üzerine basar gibi üzerime basan, hep giden, gitmeye devam eden ve beni sonsuz bir bekleyişin içinde bırakan sen, kimsin ki benim için? Yalnızca bir kez seni , uçup giden seni, çocuğunda tutabileceğimi sandım."