Uzun zaman sonra ittirerek okuduğum bir roman oldu. O kadar gereksiz uzatılmış ki. Sürekli “ben bu sayfayı daha evvel okudum” derken buldum kendimi. Özet olara iyi ki ölüm var diyebileceğiniz bir kitap.
Hani derler ya, yaşamak ve görmek gerek, bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer, bu sadece yeterince yaşamadığımızdam olacaktır.