Eğer kendimi olduğum gibi görme cesaretim olsaydı neyi yanlış yaptığımı bulur ve düzeltirdim. O zaman hatalarımdan faydalanma ve diğerlerinin deneyimlerinden bir şeyler öğrenme fırsatım olabilirdi çünkü biliyorum ki yanlış yaptığım bir şey olmasaydı şimdi olmam gereken yerde olurdum.
Kendi kendinizin efendisi olmak üstesinden gelmesi en zor görevdir. Aynanın önüne geçtiğinizde aynı anda hem en yakın dostunuzu hem de en büyük düşmanınızı görürsünüz.