Selamlaaar :)
Bol spoili bir inceleme olacak!
Size M. Rise 'e ait serinin III. kitabı ile geldim.
Önceki iki kitabın incelemesini de aşağıya bırakıyorum;
I. inceleme - #183659456
II. inceleme - #183682002
Şimdi III. incelemeye geçiyorum.
Bu incelemeyi biraz alıntılarla anlatmak istiyorum. :)
"Kirli oyunlar dönüyordu ve herkes bu oyundaydı." diyor, Annabelle. O kadar haklı ki herkes arkasından iş çeviriyor ama artık Annabelle, av değil avcı olacak. Kitabın ismi de buradan geliyor :)
Kitapta asırlar önce iki kız kardeş arasında paylaşılamayan adamdan sonra oluşan nefret ve karanlık gücün hikayesi anlatılıyor kısa olarak.
"Aşkla gelen öfke, kanlı tarihin ilk satılarının yazılmasına neden olacaktı." s.19
Sonraaa Belle, kurta dönüşmüştü diğer kitabın sonunda, böylece onun tam bir melez olduğu belli oluyor. Ve gelmiş geçmiş en güçlü melez.
II. kitabı okuyanlar bilirler ki diğer kitap çok aksiyonlu bitmişti.
Sizce Annabelle'nın annesi yaşıyor mu?
Peki Marcus, o ne durumda?
Hepsini bu kitaptan öğreniyoruz.
Bu kitapta anlatılacak, öğrenilecek çok şey var.
Bu arada karakter olarak Abigail'i hiç anlamayacağım, sen sana emanet edilen kızı bırak kurtların lideriyle takıl. Çok saçma, bu kadar mı yokluktaydın? :)
Anna, bir seçim yapmak zorunda.
Sizce karanlık tarafı mı seçecek yoksa aydınlık tarafı mı?
Peki Jay, engel olabilecek mi birşeylere?
Ve ölenler olacak, büyük bir katliam. Sizce bu katliamın sebebi kim?
Anladığım kadarıyla bu kitap son değil.
Bir sonraki kitabı bulduğum zaman devam edelim.
Keyifli okumalaar :)
Selamlaaar :)
Spoiler olacak!
Size M. Rise 'e ait serinin II. kitabı olan
Çaylak kitabı ile geldim.
Aşağıya ilk kitabın incelemesini bırakıyorum.
#183659456
Gelelim II. kitaba;
İlk kitapta bahsetmemiştim çok spoi olur diye, Annabelle kızçemizin annesi cadı ve babası da kurtmuş biz bunları sonradan öğreniyoruz tabi ki. Annabelle melez oluyor bu durumda ve şuana kadar yaşayan melez yok. Kimse o kadar güçlü olamamış.
Annabelle için yazılmış bir kehanet var, bu kehanete göre Annabelle neler yaşayacak serinin devamında göreceksiniz.
Serinin II. kitabında sırlar açığa çıkıyor, Annabelle güçlerini kontrol etmek için eğitimler alıyor ve bu gerçekten zor.
II. kitap, ilk kitaba göre biraz daha aksiyonlu tabi 5 - 6 sayfa sonra :)
Kitaplarda tek sevmediğim şey;
Bütün karakterlerin anlatması yani tek kişilik bir anlatım yok. Ana karakter anlatıyor, yan karakter anlatıyor. Sevgilisi anlatıyor, sevgilisinin arkadaşı anlatıyor ama o an ki konuya hemen bağlıyorlar o konu da çok iyi gerçekten.
En III. kitaba geçiyorum, siz de beğendiyseniz bekliyorum :)
Keyifli okumalaar :)
Selamlaaar :)
Bol spoi olacaktır!
Size M. Rise 'nin seri kitaplarından ilk kitabı ile geldim. Av daha önce okuduğum bir kitaptı ama serinin devamını merak ettim. Bir de baktım ki ben bu kitabı unutmuşum :(
Açtım pdf'sini tekrar okudum :(
Kitap, Annabelle kızçemizin anne ve babasının ölümü ile başlıyor.
Evleri yanıyor tabi bu sırada kız evden çok uzak olan okulun götürdüğü bir etkinlikte.
Haber, kız okulun önünde servisten inince geliyor.
Yerler sallanıyor, camlar patlıyor.
Tabi bu bir doğal afet sonuçta, kim neden böyle birsey yapsın kii?
Belle'nın annesinin arkadaşı olan Abigail, Belle ile birlikte yaşamaya başlıyor. Ama başka bir yere taşınıyorlar.
Burası neresi bilin, bakalım?
Ailenin kaçarak gittiği bir yer.
Resmen ölüme kucak açmak gibi.
Bunu okuyan gayet iyi anlayacaktır.
Bu arada genç kız ölümleri artıyor.
Önce kaçırılıyorlar, daha sonra ölüm haberleri geliyor.
Neyse taşındıkları yere geri döndükten sonra Anabelle, bazı gerçeklerle karşı karşıya kalıyor.
Sizce bu gerçekler ne?
Kitapta bol bol kurt adamlar, cadılar ve avcılar bulunmakta, sizce Annabelle nasıl birşeyle karşı karşıya kaldı?
Kendinden saklanan sırlara karşı tavrı nasıl olacak?
Peki bu sırları saklayanlara karşı affedici olacak mı?
Kitabın son kısmı beni deli etti diyebilirim.
Bir insan bu kadar güç peşinde olamaz ya.
Neyse biraz merak iyidir :)
Keyifli okumalar :)