Nida

Nida
@LotusTanesi
Bu gecenin müziği olsun
İnkâr etme, yalvarırım Sen de sevdin beni bir zamanlar İnkâr etme, yalvarırım Sen de sevdin beni bir zamanlar "Git" diyorsun, nasıl giderim? Umutlarım ne olacak? Acılarım, gözyaşlarım Hesabını kim soracak?
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlu, ateş böceğine benzer; yanmak için karanlığı bekler.
Edebiyat
İçim yoruldu
İnsana en çok zarar veren yine insandır. İnsan olmak, insan kalmak ne zordur.
Nasıl mıyım?
Nasılım biliyor musun? Aslında nasıl olduğumu ben de bilmiyorum. İçimde bitmek bilmeyen bir savaş var, dinmeyen bir yağmur, sönmeyen bir ateş, bitmek bilmeyen bir çığlık var. Sussam düşünceler konuşsam kelimeler yakıyor canımı.