Günün değerlendirmesini yapıyorum. Çok eğlendim , çok güldüm, 1 2 saat önce dışarı çıktım birini gördüm midem bulandı, sonra ilk kez soğuk çay denedim bu eskiden 25 kuruş olan ama şimdi 1 lira olan meyve suları vardı ona benziyordu ama sanki biraz daha keskindi ne beğendim ne de beğenmedim. Sonra sonra yine gezdik şimdi de burdayım. Burdan çıkınca da kitap okumaya gidicem.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖