Güzel kişiler, bunun için şükretmeli ve güzelliklerini iyilik için kullanmalılar, başka herhangi bir yetenek gibi, güzel olmayanlar, o olmadan kendilerini Avutsunlar ve ellerinden geleni onsuz yapsınlar—
güzellik gereğinden fazla büyütülse de tanrının lütfudur ve küçümsenemez.
Güzelliye imrenmek aptallıktır.
Duyarlı insanlar ne kendileri için arzu ederler bunu ne de başkalarında bunu değer verirler.
Eğer kafa çok kültürlü, yürekte cömertse kimse dış görünüşe aldırmaz..
Şu demek ki şimdi evine gidip beni hayal edecek kalbinden vurdum onu!
Nereden biliyorsun?
Bir çok şaşmaz delille; özellikle de ayrılırken bana bakışıyla. Cüretkar bir bakışı değildi— onu tenzih ederim-hayır, saygılı, hassas bir hayranlıktı. Ha, ha! Zannettiğim kadar aptal taş kafalı değilmiş!!
“Belki onlar için fazla bilgesiniz. Yalnızken kendinizi nasıl uyarıyorsun— çok okur musunuz?”
“ bunun için vakit ve okuyacak kitap bulursam okumak en sevdiğim meşgaledir”