Emine

Emine
@Luftmennsch
Kitapların ayrı bir dünya olduğunu keşfettiğim günden beri, kendimi anlıyorum. Yazmak, tutkun olduğum yegane şey.
Seversin dünyayı doludizgin Ama o bunun farkında değildir Ayrılmak istemezsin dünyadan Ama o senden ayrılacak Yani sen elmayı seviyorsun diye Elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık Yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Nazım Hikmet Ran
Şiir