Ebru

Ebru
@Luna2407
Gün daha önce çok ağırdı ama şimdi neredeyse hiç ağırlığı yok. Hiç. Çünkü bende bir hiçim. Ağaçların tepesinden bakıldığında karanlık çimenlerin üzerindeki minicik bir noktayım. İyi hissettiriyor. Bir hiç olmak.
Sayfa 269·Kitabı okudu
Reklam
Çok düşündüğünü ama pek anlatmak istemediğini biliyorum. Bazen çok yalnız hissettiğini de.
Sayfa 187·Kitabı okudu
Nasıl yapılır? İnsan kendi çocukluğuyla konuşup aslında kim olduğunu ona nasıl anlatır?
Sayfa 181·Kitabı okudu
-Neden kendine “ben” demiyorsun da “çocuk” diyorsun? -Çünkü çocuk halimi düşündüğümde “ben” gibi hissetmiyorum. O başka biri, başka bir çocuk.
Sayfa 177·Kitabı okudu
Bundan sonra her gün aynı saatte arayacağım. Aynı şekilde hazırlayacağım onu. Acısını önceden hafifleteceğim. Böyle olması gerekiyor. Bu benim kaderim. Yeryüzündeki görevim bu.
Sayfa 147·Kitabı okudu
Reklam