-Yani size göre hekimler hiçbir şey bilmiyorlar?
-Biliyorlar kardeşim, biliyorlar. Çoğu edebiyattan anlıyor; iyi Latince konuşuyor; hastalıkları Yunanca isimleriyle saymayı, tanımlamayı ve sınıflandırmayı biliyor. Ama iş iyileştirmeye gelince hiçbir şey bilmiyorlar.
Umut ederken bile yürek eziliyor;
Yoklukta, keder içinde saatleri tüketiyor.
Sıkıntımın yakında sona ereceğine dair tatlı hayalim,
Heyhat, sürüncemede kalıyor.
Fazla sevdiğim için sürünüyor ve ölüyorum.