Bir şehirsin çünkü sen,büyük ve derin…Yok yok!..Bir değil,belki binlerce şehirsin hem!..Ölümsüz ve doğumsuz,uçsuz bucaksız deryasın…Sayısız balıklar bulunur bu deryada…Neden reddetmedesin sendeki erdemleri?Ve ne diye inkârcı başını kaşıyarak geçmede günler?!.Ey insan!Ne diye dönüp durmadasın şu dünya denen mumun çevresinde şimdi;pervane misin?