Bu kitap benim birçok ilkimi barındırdığı için bende çok ayrı bir yeri var. Bu benim okuduğum ilk King romanı, okuduğum ilk korku gerilim romanı ve okuduğum ilk ilâhi bakış açısıyla anlatılmış kitap. Bu anlatım biçimi ilk başlarda kafamı epeyce bir karıştırmış olsa bile kitabın ilerleyen sayfalarında hızlı bir şekilde uyum sağladığımı düşünüyorum.
Kitapta zorbalığın ve dini saplantının bir insanı nasıl bir suç makinesine dönüştürebileceğini görüyoruz. Cinayetler, katiller ve suç davalarını araştırmayı seven biri olarak söylüyorum ki Carrie'nin canavara dönüşmesini sağlayan etkenler bir hayli gerçekçi. Hatta gerçekçi değil tamamiyle gerçek. Kitabı daha 30 dakika önce bitirdim ve hayal kırıklığına uğratacağını bile bile filmini bugün izlemeyi düşünüyorum.