Zeynep

"Artık güneşin doğmasını bekleyecek gücüm kalmadı, ama siz yeni doğacak güneşi mutlaka bekleyiniz..." -Stefan Zweig
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·68 syf.··
2023 9. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2023 13:29
Stefan Zweig'in okuduğum 3. Kitabı ve güzeldi... Ama kızın ölen çocuğunun yanında onlardan haberi bile olmayan pislik bir adama herşeyi anlatması... Yahu bir insan (okuyanlar bilir) nasıl olurda hatırlamazsın... Genel olarak baktığımda kitap güzeldi fakat gerçekten okurken sinir krizi geçirdim... Diyor ki defalarca unuttuğu kadına "iyi şeyler unutulmaz, seni unutmayacağım." Aynen kardeşim...
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
Puan vermedi·74 syf.··
2023 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2023 21:47
Stefan Zweig'in şu ana kadar 3 kitabını okudum ve gerçekten hepsi güzeldi. Bu kitapta çok güzeldi fakat eleştirebileceğim tek nokta her hikayenin sonunda ölüm olması Ama yinede güzel bir kitaptı. İyi okumalar.
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202182,1bin okunma
BAŞARMAK İSTEYEN HERKESE
10/10
·144 syf.··
2023 2. kitabı
Kesinlikle mükemmel bir kitap... Benim gibi bazen takılan, ne yapacağını bilemeyen, her zaman stresli olan öğrenciler için bir kılavuz diyebiliriz aslında. Kitapta o kadar güzel motive edici cümleler var ki, kitapta çizip postitlemediğim yer kalmadı Yani genel olarak baktığımızda her yaş grubunun okuyabileceği (özellikle öğrencilerin) çok güzel bir kitap. Mutlaka okuyun.
Öğrenci
Griden BeyazaGökhan Müftüoğlu · Profil Kitap · 2022569 okunma