"Sana hata yapmış olsa bile birini sevmende sorun yok. Hislerinin ne anlama gelebileceğinden korktuğun için hislerin yokmuş gibi davranamazsın. Bazen dünyadaki en zor şey kalbini kıran birini sevmektir"
"Bizler hissetmek için yaratıldık Grace. Öyle ki, bazı zamanlar hislerimiz duyarlı çalışmaz. Bir saniye için kalbin aşkla atarken sonraki saniyede içine nefret sızabilir. Hissettiğin hiç bir şeyde hatalı değilsin."
O kadar çok kelime vardı ki nereden başlayacağımdan bile emin değilim. Artık kendi hikayem karman çorman olduğu için sayfaların arasına dalma fikri her zamankinden daha hoşuma gitti. Vaktimi kendi hayatımla harcamak yerine başka birinin sonsuza kadar mutlu yaşamasını okumayı tercih ederim...
"Ailem bana yakından bakmayı öğretti, anlıyorsun ya? İnsanları uzaktan yargılamak kolay. Kendi dünyanın dışından olan birine bakmak ve o insanların kim olduğuyla ilgili genel yorumlar yapmak, yargılamada bulunmak kolay. Çünkü diğerlerinin kusurlarını gördüğünde, nedense kendi kusurlarının onlarınkinden daha iyi olduğunu savunabiliyorsun. Fakat yakından baktığında yanındaki kişiye gerçekten baktığında, yanındaki kişiye gerçekten baktığında, hemen hemen aynı şeyleri göreceksin. Umut. Sevgi. Korku. Öfke. Bir kere yakından baktığında hepimizin birçok yönden benzer olduğumuzu göreceksin. Hepimizin kanı kırmızı akıyor ve canavarların kalpleri bile kırılabiliyor. Sadece hep yakından bakmayı hatırlamalısın."
Her zaman yakından bakmayı...