Yalnızlık, yaşlılık, aşk ve biraz da erotizmin yer aldığı romanı sade ve masalsı anlatımı özel kılıyor. Yaşlılığın aslında sadece bedeni etkilediğini ve ruhu etkilemediğini hissetiriyor. Konu olarak Nabokov'un Lolita'sının daha masumane bir yorumu diyebiliriz. Çünkü okurken o romanı hatırlatı bana. Özellikle Aşkın yaşı yoktur diyenler okumalı.