Delikanlı, çölde yol alırken yüreğini dinlemeyi sürdürdü. Onun kurnazlıklarını, onun hilelerini öğrendi ve sonunda onu oldugu gibi kabul etti. Bunun üzerine korkmayı bıraktı, çünkü bir akşam, yüregi ona mutlu oldugunu söylemişti. "Biraz şikayet edecek"olursam diyordu yüreği bu yalnızca benim bir insan yüreği olmamdandır ve insanların yürekleri böyle olur. Ulaşmaya layık olmadıkları ya da ulasamadıkları sandıkları için en büyük düşlerini gerceklestirmekten korkarlar. Dirilmemek üzere sona ermiş aşklar, olağanüstü olabilecek, ama olamayan anlar, kesfedilmesi gereken, ama sonsuza dek kumların altında kalan hazineler daha aklımıza gelir gelmez bizler, yürekler hemen ölürüz. Çünkü böyle bir durumla karsılasınca ölümcül acılar çekeriz.