#OkudumBitti
#SebastianFitzek
#GözKoleksiyoncusu 390 sy
#pegasusYayınları
Yaptığım her şeyi, dünyada uğruna savaşmaya değer olan tek değer sistemini korumak için yapıyorum, yani aile için…
Sürenin bitimine 45 saat 7 dakika kaldı…
Arayış başladı
-----------------------------------------
Kitabımız psikolojik-polisiye olmasına karşın dram yönüde ağır bastı bu hikayede, ki bu hissiyatı ve duyguyu satırlar arasında öyle ustaca harmanladı ki yazarımız , katilimize sempati duyup, üzüldümde
Yaptıklarını her ne kadar tasvip etmesem de
➜GÖZ KOLEKSİYONCUSU;
Gerek yazarın diğer kitapları olsun gerekse şu ana kadar okuduğum kitaplar arasında olsun, kendini açık ara ayırarak, bambaşka, sıra dışı, farklılığın ötesinde bir kitap olarak zirveye oturdu
Hemde ne farklılık, öyle böyle değil, yazarımız bir ilke imzasını attı desem yeridir..
Kitabın kapağını açtığımız ilk andan itibaren ,yazarımız resmen bizimle kedinin fareyle oynadığı gibi zihnimizle oynadı, bizde paşa paşa buna izin verdik tabi
Ben ömrü hayatımda böyle bir ters köşenin de ,köşesine yatmamıştım .. Dakka bir gol misali , en başta hemde Ki bu akıllara zarar dediğimiz, anlatılmaz yaşanır türden idi
Tam bu noktada ise yazarın bilgisinin, birikiminin, zekasının, hayal gücünün o enfes mi enfes, incenin de incesi dediğimiz , en'leri yaşatan o detay ortaya çıkıyor kitapta , ki hikâye işte o zaman tadından yenmez bir hale geliyor..
Kendisini tebrik edip, ayakta alkışlıyorum , böylesine ustaca bir teknik ile biz okurlara zirve yaptırdığı için, sayfalar arasında
Yapraklar eksildikçe, heyecanın daha da bir artması ile yazarın yaşattığı o muazzam gerilim hisside nefessiz kalmama sebep olurken bir o kadarda bu gerilimi iliğime kadar geçirdi diyebilirim