Sevgili peygamberimizin hayatını anlatan bir kitap ben çok sevdim.. Ben bu kitabı kitap fuarından almış hala satılıyor mu bilmiyorum.Ama gayet güzel bir kitap.Herkesin okumasını tavsiye ediyorum sevgili okur severler.
çok güzel bir kitap iyi okumlar dilerim iyi haftalar.:))"Okuduğumuz eser, sizi fikren yükseltip, içinizi iyi duygularla doldurmalıdır. Ama bu kitaba herkes kötü diyor ben çok sevdim tavsiye ederm
Sevgi MasalıSamed Behrengi · Destek Yayınları · 20183,023 okunma
ÇOK GÜZEL BİR KİTAP HER ÇOCUĞUN OKUYABİLCEĞİ BİR KİTAP ÇOK EĞLENEREK SEVEREK BEĞENEREK OKUDUM UNUTMAYIN KİTAP BEYNİN GIDASIDIR İYİ OKUMLAR DİLERİM İYİ AKŞAMLAR
ÇOKKKKKK GÜZEL BİR KİTAP HERKES OKUMALI UNUTMAYIN KİTAP BEYNİN GIDASIDIR İYİ OKUMLAR HERKESE KİTAP SIZ BÜYÜYEN ÇOCUK SUSUZ AĞACA BENZER :)))) :))))) OKUDUKÇA BÜYÜYÜN