Ama insanlar değişmiyor, bin yıl geçse bile. Çocukken unvanlardan, mülklerden ve kralların gözdesi olmaktan daha önemli bir şey yoktu. Bugün de üniversite diplomasından, mesleklerden ve emeklilik birikiminden önemli bir şey yok. İstekler hala aynı: sana ait olanlara iyi bakmak. Onları tehlikelerden korumak. Biraz mutluluk elde etmeye çalışmak. Eskiden de öyleydi, şimdi de öyle.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar neden hayatın bazen berbat olduğunu kabul edemiyordu? Bazen sessizliğin, en içten anlayış ifadesinden ya da her şeyin ardındaki derin anlamı gösterme girişiminden daha büyük bir teselli olduğunu fark etmiyorlar mıydı?