Nida

Nida
@MNS_
"Hoş gör ki, hoş görülesin."
Bir kalbi kaybetme ile kazanma arasında ince bir çizgi var. Adına "üslup" diyoruz.
Reklam
Yanında huzur bulduğunuz insanlar, servetinizdir.
Asıl mesele; sahip olduklarına layık olabilmekte.
"Bu devir, sıradan insanların en parlak zamanı; duygusuzluğun,bilgisizliğin,tembelliğin, yeteneksizliğin, hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir."
Bazıları yanına yoldaş değil, sabır taşı arıyor. Bütün tahammülsüzlüklerinin hıncını çıkarabilecek birini istiyor ve tüm bunları isterken de karşılarındakinin kalbi yokmuş gibi kırıp dökebiliyorlar. Ama yine yoldan,yoldaştan iç güzellikten,ince fikirden dert yanan onlar oluyor.
Reklam