Nida

Nida
@MNS_
"Hoş gör ki, hoş görülesin."
Neden mi iyilik ediyorum? Çünkü herkes ettiğini bulacak, bunu iyi biliyorum!!!
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dervişe sordular; Nasıl mutlu oluruz Derviş Dediki ; *** Korkuyu bırak,Nefreti bırak Kıskançlığı bırak, Endişeyi bırak *** Güvensizliği bırak,Bencilliği bırak Belirsizliği bırak,Önyargıyı bırak *** Bağımlılığı bırak,Şehveti bırak Ertelemeyi bırak, Zaten mutlu olursun.

Nida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2020 2. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
7.7/10 · 22,9bin okunma

Nida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
48 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Mümin Sekman
8/10 · 16,7bin okunma