Nida

Nida
@MNS_
"Hoş gör ki, hoş görülesin."
Bana sorarsanız, hayat bir deniz,ömür bir kayık, başarı ise sudaki balığa benzer.Kürekler ve yelkenler ise hayatı kontrol araçlarımızdır.
Reklam
Dünyada çok şey kolay da insan olmak zor...
"Gönlünde kış olanın dedi meczup,ömrüne bahar gelmez."

Nida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2019 9. kitabı
Merve Aydın Küçük
9.2/10 · 400 okunma