Gitmek istiyorum
İnsanlardan uzaklaşmak,
içime kapanmak,
bu dünyadan kaçıp kendi dünyama koşmak istiyorum.
Olmak istiyorum
Bir kitapta sayfa,
bir şiirde dörtlük,
bir saz da türkü olmak istiyorum.
Küsmek istiyorum
İnsanlarla küsüp kendimle barışmak,
kötülerle küsüp iyilerle barışmak,
anlamayanla küsüp anlayanla barışmak istiyorum.
İstiyorum...
~MPnr~