Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Kendimi tanımadan, başkasını tanıyamayacağımı anladığım da insanları tanımayı bıraktım. Ta ki gerçek kendimi tanıyana kadar. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam
İstiyorum
Gitmek istiyorum İnsanlardan uzaklaşmak, içime kapanmak, bu dünyadan kaçıp kendi dünyama koşmak istiyorum. Olmak istiyorum Bir kitapta sayfa, bir şiirde dörtlük, bir saz da türkü olmak istiyorum. Küsmek istiyorum İnsanlarla küsüp kendimle barışmak, kötülerle küsüp iyilerle barışmak, anlamayanla küsüp anlayanla barışmak istiyorum. İstiyorum... ~MPnr~
Şiir
İnsanlar uyurken ne kadar masum oluyorlardı yüzlerindeki kin, nefret, haset duyguları siliniyor yerini masum, iyimser, sevecen bir yüze bırakıyordu. Keşke insanlar hep uyudukları gibi kalsaydı. ~MPnr~
İnsan ve Duygular
Neydi bu sevdalar, bu aşklar? Bir tek biz mi tadamadık! ~MPnr~
Edebiyat
Ya yazacaksın ya da susacaksın. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam