Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Bir yerde huzur olunca ne güzel oluyordu, insan rahatça başını bir yere yaslıyabiliyor, sakince acele etmeden gözlerini yumup düşünebiliyor, güzel hayallere dalıyordu... Huzur ne güzel şeydi. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam
Sen Benim Diyarbakırım'sın Sen surlar gibi etrafımı çepeçevre kuşatmışsın Sen Benim Diyarbakırım'sın Sen Dağ Kapı gibi arkamda Durmuşsun Sen Benim Diyarbakırım'sın Sen On Gözlü Köprü gibi beni gözetleyip kollamışsın Sen Benim Diyarbakırım'sın ~MPnr~
Şiir
Bir kez daha seviniyoruz akşam oluyor diye yarını düşünmeyerek. ~MPnr~
Edebiyat
-Şu hayatta sevdiğiniz birileri var mı bayım? +İnsan sevmiyorum bayan -Neden? +Nedeni mi, çünkü; insanlar ikiyüzlüdür, sahtekardır, kan içicidir, müfsittir, menfaat peşinde koşar ve sağı solu belli olmayan vahşi bir hayvandır. İşte bunlar yüzünden sevmiyorum bayan. -Ne diyebilirim ki bayım söylediklerinizin hepsinde haklısınız. +Şu üç günlük dünyada güvenebileceğiniz son varlık insan olmalı bayan. ~MPnr~
Edebiyat
Sakin bir temmuz akşamıydı dolaşmaya çağırdı yürüdük bir otobüs durağında oturduk. İki şekerleme çıkardı uzun zaman olmuştu şekerleme çekmeyeli bir şekerleme çekti, konuştuk... Mutluydu bir o kadar da hüzünlü... Yüzüne baktım her yüz hattında ayrı bir dert ayrı bir hayat zorluğu vardı ama o bir kanadı yaralı şekilde hayatın zorluklarına göğüs germişti, bir nehir gibiydi taşarsa eğer engel tanımaz bir akarsu gibi gürlerdi. Böyle bir adamdı, harikaydı. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam