-Şu hayatta sevdiğiniz birileri var mı bayım?
+İnsan sevmiyorum bayan
-Neden?
+Nedeni mi, çünkü; insanlar ikiyüzlüdür, sahtekardır, kan içicidir, müfsittir, menfaat peşinde koşar ve sağı solu belli olmayan vahşi bir hayvandır. İşte bunlar yüzünden sevmiyorum bayan.
-Ne diyebilirim ki bayım söylediklerinizin hepsinde haklısınız.
+Şu üç günlük dünyada güvenebileceğiniz son varlık insan olmalı bayan.
~MPnr~