Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
"dervişçesine tavırlarımız ve lâubaliyane, hatta tiryakice ahvalimiz" bizi kurtardı.
Sayfa 9·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayattan beklentiniz nedir! diye sorsam.
Anket
Gün doğarken meyhanede rakım benim, çorbam da tuzum, közde biberim, belimde silahım benim... ~ Ahmet Kaya ~
Müzik
Sokaklar kuşatılmış, karakollar taranır, yağmurda bir militan ölür. An gelir ömrünün hırsızıdır her ölen pişman ölür hep yanlış anlaşılmıştır hayalleri yasaklanmış. ~ Ahmet Kaya ~
Müzik
İnsan hayat için yaratılmıştır. Her zaman hayatın kölesidir. Çünkü hayata hizmet eder. Hayat ise insana daima bir köle gözüyle bakar.